Tuesday, October 20, 2009

Proclamation to the World

Joy to the world, Van Aaron Wilkinson is born!



Here are the details about Van:
Born 11:02 am
Weight: 8lbs 3oz
Height: 21.5in
Hair: Light brown hair (lots)
Problems: Too cute!!!!!

Here are the details about Britt:
Status: Hot
How she did in labor: She was a champ! Pushed the baby out within 3 contractions
How she is now: Ready to run a marathon.

Here are the details about Emery:
Status: Full of sugar from hanging out with Gram and Pa
Reaction to baby: More concerned about Pa being behind the glass in the nursery than the baby or Mom

Here are the details about Aaron:
Status: One happy Dad!!!

36 comments:

Crystal said...

Congrats!! Such a cutie!

Kimberly said...

Wahoo! Congrats times a million! I feel so bad that I haven't talked to you in forever. I'm glad to hear everything went well. I love the tongue sticking out of his mouth. give me a call when you aren't so busy or napping. :)

Clare said...

Yay - way to come out baby Van!

Leslie said...

Yippee!! Congrats Wilkies! I love it. He's a vw bug. Hip, hip, hooray! Yay! Hoo-rah! Wahoo!

Jeanie Nelson said...

Congratulations to you all! Best of luck ;)

:o) said...

I'm SOOO excited for you. We will now have boys just a couple of months apart. They will be great outdoors buddies.

Amykins said...

Awwww! He is so adorable!! Congratulations Aaron and Britt! I can't wait to see you guys!

Kristi said...

Congrats! Great pictures. I am glad that the labor went well! but hold off on that marathon for a few weeks, k? Can't wait to keep seeing more pictures of the little dude.

Nate and Starlie said...

welcome van! you have one cute sister, its a good thing you're a boy so you don't have to compete!! I love the picture your dad chose of you! Britt you look amazing, I'm so glad everything turned out well! congrats congrats congrats! i hope he likes to climb rocks!

Jon and Kari-Lynn Tarleton said...

congrats!!! i love the name you picked. that was the one i picked....woo hoo!!! wow britt if you could run a marathon right now, cheers to you. you are a better woman that i am :) hope you get to take it easy. congratulations again!!!

Janssen said...

Van is a super name. And Britt, I've never seen anyone look so good after labor. You are amazing!

Congrats from Bart and me!

JT said...

Yay, congrats Britter! Van is an awesome name and a pretty cute kid too, take care.

stacey said...

so exciting!! what a cute little baby, and so tall too! :) we sure miss you guys and hope all goes well from here on out. having two is a blast! love you guys (all 4 of you!).

Kayley said...

congratulations he's so adorable!

HW said...

Congratulations! I love the tongue! And Britt, you look impossibly good.

Anonymous said...

Hooray! I'm so happy that all went well and he's so cute! :) I wasn't that worried with your genes and all, but, it's a fear that I secretly have about our own baby... what if I'm the only one who thinks she's cute? :)No, baby Van is adorable. And Britt, you look amazing. I can't wait to see you in real life!

Lindsay said...

Congratulations!! What a cutie! I totally love the name Van, it was one we were considering awhile ago.

janaemadsen said...

congratulations- I love the photos.

Grama Linda said...

Congrats!!! Van is soooo cute! And I love his name...it is so studly.
Love You Britt...I can hardly believe you are a mommy of 2!!!!

Miyamotos said...

Congratulations! He's a cute one!

allie said...

Yay! What a little peach! Too cute. Congratulations you guys!

Brooke said...

Oh yay!! He is SO cute. Good job Wilkinsons. I also love his name. How cute is that?

Parkers said...

Yay, yay, yay! What a cutie. Congratulations, Wilkinsons!

Kelley ♥ a bunch of apples said...

Oh.my.goodness! Look at that adorable baby. You guys did great! CONGRATS!

Clark said...

Congrats guys!! You've got a cute little boy there.

The Andersens said...

What a cute guy! Congrats! I especially LOVE the first picture of him... and Brit, you look amazing :) Can't wait to see more pics!

Katja said...

Yeah, congratulations. He is cute.

The Crandizzles said...

Way to go!! Glad he made it here safe and sound!!!

Anne said...

Way to go. How exciting to see Van. I remember when I found out you were pregnant with Emery ... we were having a BBQ with the Firth's at Villa Rose. Good times, ehh.

Monica Kate Fish said...

this coming from Darren Knezek "everyone is going to call him Van Halen not Van Aaron" he and jen say congrats

Colette said...

WAHOO! I am so excited for you guys! He is adorable.

Jen and Ky said...

HOORAY!!!

First of all, I love the tongue picture. Too Cute!

Second of all, my cousin just named her baby boy Van and I am in love with the name! Good choice!

Third of all, Britt you look amazing!

Fourth of all, we have the same problem with sugar overload whenever Lili hangs out with Mimi and Poppy!
Congratulations on your sweet boy and good luck with the transition to two! (it's way easier than the transition to one!)

r o y a l said...

Congrats on your baby!!

MY LITTLE DANTIES said...

SOOOOOOO CUTE!!!!! LOVE THE NAME!!! GOOD STRONG NAME!!!!!!

andrea said...

YYYYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

I love Van!

anneski said...

YAY what a wonderful day it must have been!!!! double the fun has officially begun!